Programeaza-te online

Please leave this field empty.

Electroterapie: metoda care foloseste curentul electric pentru a obtine efecte fiziologice si terapeutice asupra organismului uman.

Curenti de joasa si medie frecventa impulsuri electrice de diverse forme, cu efect predominant excitator la frecvente mici si predominant analgetic si decontracturant la frecvente mari.

Din domeniul joasei frecvente folosim curentii: diadinamici, Trabert, TENS

Din domeniul mediei frecvente folosim curentii interferentiali.

Ultrasunetele – curenti de înalta frecventa care determina încalzirea tesuturilor în profunzime avand ca efecte terapeutice: scaderea durerilor, vasodilatatie , decontracturare musculara, cresterea elasticitatii tesuturilor si actiune biotrofica, fiind utile în terapia locala a spasticitaţii si a durerii.

Unde scurte – curenti de înalta frecventa care produc încalzirea tesuturilor în profunzime avand efect antalgic, vasodilatator si de scadere a tonusului muscular pe musculatura hipertona.

Laserterapie –LASER reprezinta initialele pentru LIGHT AMPLIFICATION by STIMULATED EMISSION of RADIATION, adica AMPLIFICAREA LUMINII prin EMISIE STIMULATA de RADIATIE. Efectele terapiei cu laser: analgetic, miorelaxant, antiinflamator, trofic, resorbtiv, bactericid, virucid.

Terapia spasticitatii

Curenti Huffschmidt – forma de terapie cu curenti de joasa frecventa, care actioneaza pe grupe musculare antagoniste, cu efect inhibitor / scaderea spasticitatii unor muschi, respectiv de efect de stimulare pe muschii antagonisti, de obicei hipotoni.

MDF – metoda de terapie cu campuri magnetice de joasa frecventa , în forme continue, cu efect sedativ, spasmolitic, analgetic si trofotrop.

Electrostimulare: implica aplicarea unui curent electric pe piele pentru a provoca o contractie musculara ce reduce durerea si spasticitatea muschilor si permite astfel mentinerea unui grad de mobilitate articulara si de forta musculara. Se folosesc diverse tipuri de curenti de joasa si medie frecventa.

Fă primul pas spre vindecare! Programează-te din timp la noi!

(VEZI DETALII)

BIO ORTOCLINIC este o echipă medicală profesionistă cu 10 ani de experienţă in ortopedie și vertebrologie și 10.000 de povești de succes în tratamentul durerilor de spate. Prima noastră grijă este să depistăm corect cauzele durerilor tale de spate. Te așteptăm la un consult amănunţit în timpul căruia specialiștii noștri vor lua în considerare istoricul tău medical complet. De asemenea, te vom supune unui examen clinic complex care include analiza posturii, testare musculară și ortopedică, evaluarea gradului de sensibilitate a coloanei vertebrale, precum și raza de mișcare în diverse poziţii. Te așteptăm!

Meniu